poniedziałek, 11 sierpnia 2014

[WYGLĄD] Nowy Wygląd Stronki na Facebooku!


Już od dłuższego czasu zastanawiałam się z kim zrobić tło na stronkę. Aż w sobotę wymyśliłam, że zrobię je z Igorem Herbutem z zespołu LemON. :)

W rozwinięciu posta będziecie mogli się dowiedzieć, gdzie zrobiłam tło, ile zajęło mi jego zrobienie itd.




Profilowe do kompletu - czas 2 min. 

Tło - czas 23 min. 48 s. 

`Tło i profilowe robiłam na programie GIMP 2.8
`Na tle oraz na profilowym użyłam dwóch efektów - Mozaiki i Lini Skanowania
`Na napisie jest zrobiony efekt 'Xach'
`Zrobiłam je dzień wcześniej, przed ustawieniem go na stronkę, czyli w sobotę.


To tyle. Dziś lub jutro pojawi się nowy wygląd, ale bloga! :*
Pozdrawiam! -Graphics Mrs.Weasley :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;)
Hejterski komentarz będzie usuwany ;33